כל יזם המעוניין להיכנס לתחום הזכיינות בישראל ומעוניין ברכישת זיכיון מרשת מזכה כלשהי, עליו להבין תחילה את כל המשמעויות של מודל זה. הזכיינות מתארת מערכת יחסים עסקית בין היזם הפרטי (הזכיין) לבין החברה המזכה , המודל מתאר שיטה ניהולית ועסקית בה החברה מזכה (Franchisor )מקנה לזכיין הפוטנציאלי (Franchisee ) את הרשות לשימוש בסימני המסחר שלה ובשיטות עסקיות שהיא פיתחה ויזמה.
בתמורה לכך הזכיין משלם לרשת המזכה תשלום חד פעמי הנקרא: "דמי זיכיון" בנוסף נדרש הזכיין לשלם לרשת המזכה מדי חודש תשלומים חודשיים שהם אחוז מסוים ממחזור המכירות של העסק. גובה ההפרשות משתנה בהתאם מרשת לרשת ולעיתים רבות התשלום יהיה מדורג או לחלופין מעל סכום מסוים ממחזור המכירות החודשי, וזאת בכדי למנוע מצב בו הזכיין נאלץ להעביר תשלום אל אף פדיונות נמוכים. בנוסף נדרש הזכיין להשתתף בהוצאות הפרסום של הרשת.
לעיתים הזכיין מתחייב לרכוש סחורה מהרשת המזכה או לחלופין לרכוש סחורה מספקי הרשת בלבד. לצד התחייבויות אלו הזכיין נהנה מיתרונות רבים שמציעה שיטת הזכיינות למכירה, הזכיין נהנה ממוניטין מוצלח של הרשת המזכה, מחוג הלקוחות של הרשת, היזם עובר על ידי הרשת הדרכות והכשרות מתאימות לניהולו של העסק כך שהיזם אינו חייב להיות עם ניסיון בתחום.
שיטת הזכיינות למכירה בישראל בשנים האחרונות תפסה תאוצה רבה, ומודל זה משמש רבות מהרשתות המובילות בישראל בתחומים השונים: תחום הבתי קפה ומסעדות, תחום האופנה ותחומים נוספים אחרים. באתר של החברה לפיתוח זכיינות תמצאו את המאגר הגדול ביותר של רשתות מובילות מתחומים שונים הפועלות במודל הזכיינות למכירה בישראל. האתר מרכז את כל המידע הדרוש ליזם המעוניין בזיכיון למכירה ובהזדמנויות עסקיות החמות ביותר בשוק הישראלי, באתר תמצאו מאמרים שונים בתחומים כגון: גיוס מימון, איתור מיקומים, ייעוץ משפטי ועוד.
יזמים המעוניינים בזיכיון למכירה, לחברה לפיתוח זכיינות יועצים מקצועיים בתחום שיסייעו לזכיין בבחירת הרשת המתאימה ביותר עבורו, תוך סיוע במשא ומתן מול הרשת המזכה ודאגה לאינטרסים של הזכיין, בנוסף החברה מסייעת לאיתור הלוקיישן הכדאי ביותר עבורו ובעבור הרשת המזכה. היועצים של החברה לפיתוח זכיינות עומדים לשירותכם ויסייעו לכם בקבלת ההחלטה הטובה, הנכונה והכדאית ביותר עבורכם.
השאירו פרטים וקבלו הצעות מהרשתות המובילות בישראל:
© כל הזכויות שמורות - החברה לפיתוח זכיינות